مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 08:102021-02-23سياسي

مخاطب شناسی مولفه اصلی در کار گویندگی است/ صدا سبب ماندگاری هنرمند می شود


مدیر کل ارشاد گیلان با اشاره به اینکه مخاطب شناسی مولفه اصلی در کار گویندگی است، گفت: امروز با گسترش فضای مجازی باید از این عرصه برای معرفی فعالیت ها استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیروز فاضلی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه اختتامیه دوره تخصصی صداگذاری و فن بیان در اداره کل ارشاد گیلان با اشاره به اینکه، بیان را کسی دارد که سه مشخصه داشته باشد، اظهار کرد: عشق، جوانی و مخاطب شناسی مهم ترین مؤلفه و مشخصه افراد دارای بیان است.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به موفقیت تنها نباید به حرف اکتفا کرد، افزود: شکست خوردن در مسیر رسیدن به هدف جزیی از راه است و باید بعد از آن با تلاش مضاعف و آموزش زیر نظر اساتید می تواند پله های ترقی را طی کرد.

فاضلی در ادامه با اشاره به اینکه جوانی به عنوان دومین مؤلفه برای کسب موفقیت و رسیدن به هدف بسیار مؤثر است، گفت: جوانان باید از نیروی الهی جوانی به موقع استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه استفاده از فرصت های جوانی باید با دقت و بهترین شکل و با برنامه ریزی، اضافه کرد: در جوانی باید حرفه ای یاد گرفت تا در ادامه مسیر موفقیت ها کسب شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: انسان هایی اندیشمند هستند که بتوانند موقعیت خود را شناخته و بدانند در چه زمان و مکانی حضور دارند و باید چگونه عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطب شناسی مولفه اصلی در کار گویندگی است/ صدا سبب ماندگاری هنرمند می شود

مخاطب شناسی مولفه اصلی در کار گویندگی است/ صدا سبب ماندگاری هنرمند می شود