مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-23اقتصادي

رسیدگی به پرونده عدم ایفای تعهدات ارزی در قزوین


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: واحد ارزی یکی از بانک های دولتی، از شرکتی در استان به علت رعایت نکردن تعهدات ارزی شکایت کرده است.

- قزوین-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: واحد ارزی یکی از بانک های دولتی، از یک شرکت در استان به علت رعایت نکردن تعهدات ارزی شکایت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، هوشنگ محمدی اظهار کرد: در جهت برخورد و مقابله با عدم ایفا تعهدات ارزی، یکی از مهمترین ارکان اصلی در این زمینه بانک ها هستند که باید همکاری لازم را برای پیشگیری از جرایم ارزی داشته باشند.

محمدی افزود: در این زمینه شکایتی از شعبه ارزی یکی از بانک های دولتی استان به تعزیرات حکومتی قزوین مبنی بر عدم ایفای تعهد ارزی یک شرکت برای واردات کالا، در حدود 190 هزار یورو طرح شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از دریافت شکایت از بانک عامل، پرونده ای در این زمینه تشکیل و برای رسیدگی به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز این اداره کل ارجاع شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: پس از اجرای تشریفات قانونی و احراز تخلف، شرکت متخلف به اعاده عین ارز و تعلیق کارت بازرگانی محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به پرونده عدم ایفای تعهدات ارزی در قزوین

رسیدگی به پرونده عدم ایفای تعهدات ارزی در قزوین