مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-23اجتماعي

آیین افتتاحیه اردوی مجازی راهیان نور دانش آموزی فارس برگزار شد


با توجه به شیوع بیماری کرونا، اردوی راهیان نور دانش آموزی در سال جاری به صورت مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فرهاد اسماعیلی امروز در آیین افتتاحیه اردوی مجازی راهیان نور دانش آموزی گفت: با توجه به اهمیت اردوی راهیان نور و اثر تربیتی آن بر دانش آموزان در بعد معنوی، در سال جاری این اردو را به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: این اردو در دو نوبت و دو روز برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم و دانش آموزان پایه دوازدهم و سیزدهم برگزار خواهد شد.

اسماعیلی افزود: در این دو روز راویان تربیتی با حضور در مناطق جنگی برنامه های زنده ای  را در بستر شبکه شاد به صورت هدفمند برای تمامی دانش آموزان اجرا خواهند کرد.

وی ادامه داد: از  مزایای این اردو این است که محدودیتی برای دانش آموزان وجود ندارد و تمام دانش آموزان می توانند در این اردو شرکت کنند.

  مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: هر تمدن دارای نشانه ها و نمادهایی است و از مظاهر اصلی تمدن و فرهنگ اسلامی، ما شهدا هستند.

اسماعیلی با بیان اینکه اوج فرهنگ ایثار، شهادت است گفت: کسی می تواند به اوج ایثار یعنی شهادت برسد که از مسیر تربیتی درست عبور کند که اردوی راهیان نور نیز مبین این راه درست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین افتتاحیه اردوی مجازی راهیان نور دانش آموزی فارس برگزار شد

آیین افتتاحیه اردوی مجازی راهیان نور دانش آموزی فارس برگزار شد