مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 09:052021-02-23دانش

وحدت بنفش/ شماره 10 نشریه دانشجویی «اسوه» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت هیئت دانشجویی عاشقان ثار الله دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دهمین شماره نشریه دانشجویی اسوه منتشر شد.

- به همت هیئت دانشجویی عاشقان ثار الله دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دهمین شماره نشریه دانشجویی اسوه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، به همت هیئت دانشجویی عاشقان ثار الله دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دهمین شماره نشریه دانشجویی اسوه منتشر شد.

در این شماره از نشریه دانشجویی اسوه به سردبیری، سید محمد صادقی، به بررسی چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی، ارائه راه حل های اقتصادی برای مشکلات کشور و معرفی و نقد فیلم سینمایی تنت ساخته کریستوفن نولان و کتاب بینوایان، نوشته ویکتور هوگو پرداخته شده است.

عطاالله عطایی، نویسنده این نشریه، در یادداشتی نوشت: تبریک اول به خاطر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پایان حکومت های استبدادی آن هم بعد از دوره های بسیار طوالنی.

این تبریک خطاب به همه است.

همه انبیاء.

همه ائمه، همه شهیدان راه حق، همه مردم جهان از اول دنیا تا آخر دنیا؛ چرا که همگیشان آرزوی چنین روزی را می کشیدند در زمینه حکمرانی به که پایه های غلط در جامعه مخصوصا کنار بروند و به جای آنان پایه های صحیح و درست به حق قرار بگیرند، که این در سال 1357 صورت پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت بنفش/ شماره 10 نشریه دانشجویی «اسوه» منتشر شد

وحدت بنفش/ شماره 10 نشریه دانشجویی «اسوه» منتشر شد