مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 09:052021-02-23سياسي

برگزاری اختتامیه سومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه شیراز


آیین اختتامیه و معرفی و قدردانی از برگزیدگان «سومین جشنواره ی نشریات دانشجویی دانشگاه شیراز»، به همت معاونت فرهنگی اجتماعی این دانشگاه به صورت مجازی برگزار شد.

- ایسنا/فارس آیین اختتامیه و معرفی و قدردانی از برگزیدگان سومین جشنواره ی نشریات دانشجویی دانشگاه شیراز ، به همت معاونت فرهنگی اجتماعی این دانشگاه به صورت مجازی برگزار شد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه شیراز، در مراسم اختتامیه سومین جشنواره نشریات دانشجویی این دانشگاه، گفت: نشریات عرصه ی بسیار وسیع علمی، فرهنگی، سیاسی و.

است و به همین دلیل تقریبا تمام فعالیت های دانشگاهی را می تواند پوشش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه شیراز، واعظی با تاکید بر اهیمت نشریات دانشجویی، افزود: دانشگاه شیراز یکی از دانشگاه های برتر در حوزه ی نشریات دانشجویی کشور است که سال گذشته با کسب 27 رتبه ی ملی در یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی تیتر 11، صدرنشین وزارت عتف شد.

او اضافه کرد: طی روزهای گذشته نیز با همت دانشجویان تلاشگر مطبوعاتی و خانه ی نشریات، دانشگاه شیراز یکبار دیگر با ارسال 2401 اثر به دوازدهمین جشنواره ی سراسری رسانه و نشریات دانشجویی تیتر 12، صدرنشین دانشگاه های وزارت عتف در حوزه ی مشارکت در این جشنواره شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه سومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه شیراز

برگزاری اختتامیه سومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه شیراز