مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-23حوادث

رکوردزنی در امدادرسانی به زلزله زدگان سی سخت


در زلزله سی سخت در کمتر از یک ساعت تیم های امدادی به منطقه رسیدند که یک رکورد محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کریم همتی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح نخستین خط تولید قطعات ست دیالیز که در سازمان تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر در البرز برگزار شد، اظهار کرد: هلال احمر در سال جاری موفق به ثبت دو رکورد شد هر دو از منظر بین المللی حائز اهمیت هستند، اولی در انفجار بندر بیروت بود که توانستیم در کمتر از 24 ساعت تیم امدادی خود را به منطقه اعزام و یک بیمارستان صحرایی مجهز برپا کنیم.

وی بیان کرد: دومین رکورد هلال احمر در زلزله سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت که در کمتر از یک ساعت تیم های امدادی به منطقه رسیدند و در کمتر از پنج ساعت توانستیم یک اردوگاه اسکان اضطراری دایر کنیم.

رییس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: باید کار یونیک کنیم و برای اینکه بتوانیم در سطح جهانی و با استانداردهای بین المللی به فعالیت های خود بپردازیم باید بتوانیم تجهیزاتی باکیفیت و دارای بالاترین استاندارها تولید کنیم.

وی با بیان اینکه رییس سازمان تدارکات پزشکی پزشکی علاوه بر پاکدستی تولید محصولات باکیفیت پزشکی است، خاطرنشان کرد: باید با ایده پردازی و سرمایه گذاری کیفیت و کمیت تولیدات خود را به صورت جهشی افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردزنی در امدادرسانی به زلزله زدگان سی سخت

رکوردزنی در امدادرسانی به زلزله زدگان سی سخت