مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 09:352021-02-23حوادث

افزایش 30 درصدی ترافیک عصرگاهی/دستبند پلیس امنیت بر دستان 219 نفر از اراذل و اوباش


فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری 219 نفر از اراذل و اوباش توسط پلیس امنیت خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح اقتدارپلیس امنیت عمومی(دستگیری اراذل و اوباش) و طرح صاعقه پلیس پیشگیری (دستگیری موبایل قاپ ها) در مقر پلیس تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح های مذکور به منظور برخورد با اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس، توزیع کنندگان مواد محترقه و قاپ زنی به مرحله اجرا درآمده و تا شب عید ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به تشدید امنیت در مراکز خرید عمده تهران و افزایش حجم حضور شهروندان در مراکز خرید، از افزایش 20 تا 30 درصدی ترافیک عصرگاهی خبر داد.

وی با بیان اینکه در برخورد با سارقان، موبایل قاپان، حاملان سلاح سرد و اوباش به هیچ وجوه کوتاه نمی آییم به اجرای نتایج طرح های عملیاتی پلیس و اجرای 129 حکم قضایی در هشتمین مرحله با اوباش پرداخت و گفت: در طرح مذکور 59 پرونده داشت شدند، همچنین 31 قبضه سلاح جنگی وتعداد زیادی شبه سلاح نیز از این افراد کشف شد.

 سردار رحیمی از پلمب 71 واحد صنفی که محل تردد، شرارت و تجمع اوباش بود خبر داد و به واحدهای صنفی به ویژه سفره خانه ها، قهوه خانه ها و باشگاه های بدنسازی که محل تردد، تجمع و پاتوق اوباش هستند هشدار داد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی ترافیک عصرگاهی/دستبند پلیس امنیت بر دستان 219 نفر از اراذل و اوباش

افزایش 30 درصدی ترافیک عصرگاهی/دستبند پلیس امنیت بر دستان 219 نفر از اراذل و اوباش