مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 09:402021-02-23اجتماعي

بررسی طرح ملی انتقال آب از خلیج فارس به مرکز فلات ایران با حضور روحانی


طرح ملی نمک زدایی آب دریا و انتقال آب از خلیج فارس به مرکز فلات ایران برای استان های کرمان، یزد، اصفهان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی در نشستی با حضور رییس جمهور بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، طرح ملی نمک زدایی آب دریا و از ابتدای فعالیت خود بر مدیریت منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست و از جمله تأمین و مدیریت آب تأکید و اهتمام داشته است.

روحانی افزود: از این نظر در زمینه تأمین آب مورد نیاز برای شرب و صنعت کشور از منابع مختلف مطالعات و بررسی های لازم انجام و تلاش شده است در این خصوص با لحاظ الزامات و اقتضائات زیست محیطی از منابعی چون خلیج فارس تأمین شود.

رییس جمهور با حساسیت و تأکید بر اهمیت ویژه هماهنگی میان دستگاه ها در اجرای این طرح بزرگ ملی و ماندگار گفت: توسعه کشور در گرو مدیریت پایدار منابع مختلف است.

روحانی وزارت خانه های نیرو و صمت و همچنین سازمان حفاظت از محیط زیست و دستگاه های مرتبط را موظف کرد با استفاده از تجارب به دست آمده در سال های اخیر به ویژه دستاوردهای مؤثر دولت تدبیر و امید در حفاظت از محیط زیست و مدیریت منابع آبی کشور، با هماهنگی و در چارچوب سیاست تصویب شده و برنامه ریزی های واحد، اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح ملی انتقال آب از خلیج فارس به مرکز فلات ایران با حضور روحانی

بررسی طرح ملی انتقال آب از خلیج فارس به مرکز فلات ایران با حضور روحانی