مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 09:452021-02-23ورزشي

گیلان پیشرو در شطرنج کشور/ رییس هیئت شطرنج گیلان انتخاب شد


مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه گیلان در رشته ورزشی شطرنج یکی از استان های قدرتمند و پیشرو در کشور است، گفت: باید از تمامی ظرفیت های موجود این رشته استفاده کرد تا همچنان شطرنج گیلان در سطح کشور بدرخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مریم بخشی صبح امروز در مجمع انتخابات ریاست هیئت شطرنج گیلان با اشاره به جایگاه این استان در شطرنج کشور اظهار کرد: گیلان در رشته ورزشی شطرنج یکی از استان های قدرتمند و پیشرو در کشور بوده و در سالیان گذشته توانسته افتخارآفرینی کند.

 وی با تأکید بر ظرفیت های موجود در رشته ورزشی شطرنج افزود: خوشبختانه این استان در رشته شطرنج از قهرمانان، داوران و مربیان ارزنده و پرتوانی برخوردار بوده که این نفرات را به شطرنج کشور و جامعه های بین المللی معرفی کرده است.

 بخشی، با اشاره به انتخاب رییس جدید هیئت شطرنج گیلان گفت: با توجه به اینکه انتخابات ریاست هیئت شطرنج گیلان برگزار و رییس جدید آن انتخاب شد، باید از تمامی ظرفیت های موجود این رشته استفاده کرد تا همچنان شطرنج گیلان در سطح کشور بدرخشد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، با اشاره به وجود استعدادهای موجود در شطرنج گیلان تصریح کرد: هم اینک نیز شطرنج استان گیلان نماینده های بسیار خوبی در عرصه های ملی در بخش های شطرنج باز، مربی های تیم ملی و دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان پیشرو در شطرنج کشور/ رییس هیئت شطرنج گیلان انتخاب شد

گیلان پیشرو در شطرنج کشور/ رییس هیئت شطرنج گیلان انتخاب شد