مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-23فرهنگي

توزیع 630هنر کارت در 9 مرحله برای اصحاب فرهنگ و هنر فارس


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از توزیع 630هنر کارت در 9 مرحله برای اصحاب فرهنگ و هنر استان فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازداشته است، افزود: با وجود اینکه در یک سال گذشته دولت فشار مضاعفی را تحمل کرد در این میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی این بخش توانست در رشته های متفاوت برای آن تسهیلاتی در نظر بگیرد و باعث رونق این بخش شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در ادامه از راه اندازی سامانه تحفه به منظور حمایت از شاغل آسیب دیده از کرونا خبر داد و گفت: از آنجا که استان فارس در رشته های فرهنگی و هنری سرآمد بوده و است، به این منظور نگاه ویژه ای به هنرمندان و فرهنگوران استان فارس شد.

سهرابی در عین حال خسارت های ناشی از کرونا را جبران ناپذیر ارزیابی کرد و افزود: بسیاری از مشاغل فرهنگی و هنری از جمله آموزشگاه ها، سالن های سینما، نگارخانه ها، سالن های تئاتر و… به ویژه نمایشگاه استانی کتاب فارس از این جریان مستثنی نبودند اما اصحاب فرهنگ و هنر بیکار ننشسته و در فضای مجازی فعالیت های خود را سامان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پایان این مراسم هنرمندانی از جمله علیرضا حیدرپور از حوزه هنرهای نمایشی، فتوحی نژاد از حوزه هنرهای تجسمی، محرری از انجمن خوشنویسی و صالحی نیا از حوزه موسیقی هنر کارت خود را به نمایندگی از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 630هنر کارت در 9 مرحله برای اصحاب فرهنگ و هنر فارس

توزیع 630هنر کارت در 9 مرحله برای اصحاب فرهنگ و هنر فارس