مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-23اجتماعي

گرمخانه همدان به مکان دیگری منتقل می شود


مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: به علت شکایت اهالی از مکان فعلی گرمخانه همدان، به دنبال مکان جدیدی هستیم تا گرمخانه را به آنجا منتقل کنیم.

- ایسنا/همدان مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: به علت شکایت اهالی از مکان فعلی گرمخانه همدان، به دنبال مکان جدیدی هستیم تا گرمخانه را به آنجا منتقل کنیم.

مرتضی رضایی در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: مکانی برای این امر درنظر گرفته شده است که پس از ساخت و ساز و فراهم شدن امکانات گرمخانه همدان در مکان جدید مستقر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گرمخانه فعلی داخل شهر بوده و باعث شکایت اهالی محل شده است، افزود: با توجه به دستور شهردار همدان به دنبال جای مناسبی بودیم و فضایی برای گرمخانه جدید درنظر گرفته شده که اطرافش مسکونی نیست.

رضایی آمار ثبتی ساکنان گرمخانه همدان در فصل زمستان را بیش از 100 نفر عنوان کرد و یادآور شد: این تعداد با توجه به برودت هوا و بارندگی تغییر می کنند اما غالباً در این فصل بین 80 تا 95 نفر در گرمخانه حضور دارند.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان در ادامه خاطرنشان کرد: طبق روال گذشته دو وعده غذایی صبحانه و شام در اختیار مددجویان گرمخانه قرار می گیرد و افراد ناتوان در روزهای بارندگی می توانند در این مکان بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمخانه همدان به مکان دیگری منتقل می شود

گرمخانه همدان به مکان دیگری منتقل می شود