مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 10:252021-02-23پزشكي

پارک ها و بوستان های کرج دوباره تعطیل شد


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: برای جلوگیری از ورود به موج چهارم شیوع کرونا، پارک ها و بوستان های سطح شهر کرج مجددا تعطیل شده است.

- ایسنا/البرز رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: برای جلوگیری از ورود به موج چهارم شیوع کرونا، پارک ها و بوستان های سطح شهر کرج مجددا تعطیل شده است.

پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برابر دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و جهت پیشگیری از ورود به موج چهار شیوع این بیماری، پارک ها و بوستان های سطح شهر کرج مجددا تعطیل شده است.

وی ادامه داد: بنابراین محوطه بازی کودکان، وسایل بدنسازی، سرویس های بهداشتی و آبخوری ها در همه پارک ها و بوستان های سطح شهر غیرفعال و به وسیله نوارهای زرد خطر محصور شده است.

بضاعتی پور افزود: در تمامی این پارک ها و بوستان ها بنر اطلاع رسانی و پیام های بهداشتی نصب شده و از حضور شهروندان در این فضاها جلوگیری به عمل می آید.

وی ادامه داد: اجرای طرح ممنوعیت تردد در اماکن عمومی از جمله پارک ها تنها توسط شهرداری میسر نیست و به همکاری نیروی انتظامی و مشارکت شهروندان نیاز دارد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: علی رغم اینکه دور پارک های شهر نوار زرد کشیده شده ولی برای جلوگیری از حضور شهروندان در این فضاها نمی توانیم قهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک ها و بوستان های کرج دوباره تعطیل شد

پارک ها و بوستان های کرج دوباره تعطیل شد