مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 10:252021-02-23سياسي

رشد کشور فقط با اتکا به داخل/ زیر لبخند مرموزانه دشمن فقط نفاق است


رییس سابق شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه باید مشکلات کشور را خودمان حل کنیم، گفت: دشمن از خارج نمی آید که مشکلات ما را رفع کند و تحریم ها را بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهدی چمران امروز در پویش ملی کمک های مؤمنانه به یاد شهدای مهندس دفاع مقدس و جبهه مقاومت که به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشوری در مسجد فرودگاه مهر آباد برگزار شد، ضمن اشاره به دست نگاشته های شهید چمران در باره حضرت علی(ع) اظهار داشت: در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس رزمنده های ما و انقلابیون برای خدا می جنگیدند و جان خود را فدا کردند و خدا هم در این دنیا پاداش آنها را داد و در آن دنیا پاداش بالاتری می دهد.

وی ضمن تبریک روز پنجم اسفند به عنوان روز مهندس گفت: در طول جنگ تحمیلی مهندسان بسیجی کارها و ابتکارات فراوان و ارزنده ای داشتند، زمانی یکی از همین مهندسان پیش دکتر چمران آمد و از وی خواست که در جنگ همراه باشد.

شهید چمران به وی گفت شما به عنوان استاد دانشگاه کارهای بزرگ تری از این تفنگ دارید و ما  جای دیگری از شما کمک می خواهیم.

رییس سابق شورای شهر تهران اظهار داشت: آن زمان در منطقه بین اهواز و حمیدیه خط نفوذ دشمن بود، دشمن تا حمیدیه آمده بود و در آستانه ورود به اهواز بود که اگر اهواز را می گرفت، فاجعه رخ می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد کشور فقط با اتکا به داخل/ زیر لبخند مرموزانه دشمن فقط نفاق است

رشد کشور فقط با اتکا به داخل/ زیر لبخند مرموزانه دشمن فقط نفاق است