مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 11:002021-02-23اقتصادي

فراوانی نام علی در خراسان شمالی


مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی اظهار گفت: در 11 ماهه سال جاری تعداد 13 هزار و 9 واقعه ولادت در استان خراسان شمالی به ثبت رسیده است که 629 نفر از این تعداد با نام مبارک علی و ترکیبات آن نامگذاری شده اند.

- علی زاهدی نیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: براساس آخرین برآوردهای جمعیتی در استان خراسان شمالی، 495 هزار و 554 نفر از جمعیت استان را مردان و 490 هزار و 783 نفر را زنان تشکیل می دهند، که با توجه به اطلاعات پایگاه ثبت احوال،146 هزار و 491 نفر از ابتدای تاسیس ثبت احوال استان به نام مبارک علی و ترکیبات آن در استان نامگذاری شده اند که این رقم حدود 30 درصد از جمعیت مردان در پایان بهمن ماه سال جاری است.

وی افزود : در 11 ماهه سال جاری تعداد 13 هزار و 9 واقعه ولادت در استان خراسان شمالی به ثبت رسیده است که 629 نفر از این تعداد با نام مبارک علی و ترکیبات آن نامگذاری شده اند.

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی اظهار داشت: پنج نام منتخب مردان در یازده ماهه سال 99 ، امیر علی، محمد، آریا، امیرحسین و علی می باشد که این امر نشان دهنده علاقه و ارادت مردم عزیز استان به خاندان عصمت و طهارت و در واقع بیانگر رفتارهای فرهنگی مردم براساس آموزه های دینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراوانی نام علی در خراسان شمالی

فراوانی نام علی در خراسان شمالی