مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 11:152021-02-23اقتصادي

تأمین زیرساخت های 80 واحد تولیدی در منطقه ویژه پیام


مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به اینکه 80 واحدتولیدی در این منطقه مستقر هستند، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 200 میلیارد ریال پروژه عمرانی با هدف تأمین زیرساخت های منطقه انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه توسعه و ترمیم راه های دسترسی به واحدهای تولیدی مستقر در منطقه، طی سال جاری در دستورکار قرار گرفت، گفت: در راستای تقویت زیرساخت های منطقه، راه اندازی شبکه آب و فاضلاب، ایجاد شبکه نیرو رسانی برق 20 کیلو ولتی و شبکه روشنایی معابر در اراضی منطقه به مساحت 30 هکتار به خصوص در فاز چهارم از جمله طرح های عمرانی است که از ابتدای سال تا کنون در این منطقه اجرایی شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بیان کرد: در این میان اصلاح نواقص و مشکلات عمرانی در فازهای قدیمی نیز اجرایی شده است که با بهره برداری از این طرح ها 80 واحد تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام از مزایای نیرو رسانی بهره مند می شوند.

وی در ادامه به اهمیت تصویب طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام پس از 19 سال اشاره کرد و افزود: این اقدام یکی از مؤثرترین عملکردهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین زیرساخت های 80 واحد تولیدی در منطقه ویژه پیام

تأمین زیرساخت های 80 واحد تولیدی در منطقه ویژه پیام