مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 11:202021-02-23ورزشي

نشست کمیسیون محیط زیست و ورزش با حضور صالحی امیری


کمیسیون محیط زیست و ورزش کمیته ملی المپیک از فعالان ورزش و محیط زیست و همچنین برترین آثار علمی جشنواره حوزه مدیریت پایدار امروز (سه شنبه 5 اسفند) در سالن شماره دو استاد فارسی با حضور رییس کمیته ملی المپیک تجلیل کرد.

- این مراسم با محوریت هم اندیشی با رابطین محیط زیست فدراسیون ها، امضای تفاهم نامه سه جانبه، آیین تجلیل از آثار علمی برتر جشنواره، تقدیر از فعالان عرصه ورزش و محیط زیست و با حضور سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، طاهره طاهریان و فضل الله باقرزاده نواب رییس کمیته و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و اعضای کمیسیون محیط زیست و ورزش کمیته ملی برگزار شد.

در این مراسم ابتدا از فعالان ورزش و محیط زیست مجدالدین مستعان، یعقوب سالکی نیا، کوروش مجتبوی و رکسانا رازقیان تجلیل شد.

در ادامه کلیپی در ارتباط با محیط زیست و ورزش برای تقدیم به IOC پخش شد و سپس ضمن معرفی برترین آثار علمی حوزه مدیریت پایدار از برترین های این جشنواره تقدیر بعمل آمد.

در ادامه صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات خانم منوچهری رییس کمیسیون محیط زیست اظهار کرد: آنچه در چندسال اخیر در کارنامه محیط زیست رخ داده، شایسته قدردانی و قدرشناسی است چراکه برگزاری 33 نشست توسط این کمیسیون بسیار افتخارآمیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کمیسیون محیط زیست و ورزش با حضور صالحی امیری

نشست کمیسیون محیط زیست و ورزش با حضور صالحی امیری