مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 11:202021-02-23پزشكي

تولید داروهای ضد باکتری با منشأ بیولوژیکی/راهکاری برای حذف مقاومت میکروبی


در ابتدای سال 2000 از سوی سازمان بهداشت جهانی اعلام شد که مقاومت میکروبی از مهمترین چالش بشریت در هزاره سوم است؛ از این رو گروه های فناور یکی از شتابدهنده های حوزه سلامت نسل جدیدی از فرآورده های ضد میکروبی با منشا بیولوژیکی عرضه کردند که در آنها چالش مقاومت میکروبی رفع شده است.

- در ابتدای سال 2000 از سوی سازمان بهداشت جهانی اعلام شد که مقاومت میکروبی از مهمترین چالش بشریت در هزاره سوم است؛ از این رو گروه های فناور یکی از شتابدهنده های حوزه سلامت نسل جدیدی از فرآورده های ضد میکروبی با منشا بیولوژیکی عرضه کردند که در آنها چالش مقاومت میکروبی رفع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا هومن کاغذیان، مدیر عامل یکی از شتابدهنده های فعال در حوزه زیست فناوری (سلامت فن یاخته) در مراسم رونمایی از فرآورده ها و دانش فنی محصولات زیست فناوری دو شتابدهنده دانش بنیان که در محل ساختمان معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار شد، با بیان اینکه پیام ما با این رونمایی، استفاده از دانش بومی است، گفت: این شتابدهنده تنها مجموعه بدون کارخانه صنعتی است و توانسته ایم محتوا و مغز افزار دانش تولید را با 50 نفر فناور ایجاد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر آن ما توانستیم ایزوهای مدیریت ریسک و آموزش را دریافت کنیم، ضمن آنکه در این شتابدهنده 5 پلتفرم اصلی بیوتکنولوژی نوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید داروهای ضد باکتری با منشأ بیولوژیکی/راهکاری برای حذف مقاومت میکروبی

تولید داروهای ضد باکتری با منشأ بیولوژیکی/راهکاری برای حذف مقاومت میکروبی