مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 11:352021-02-23سياسي

بیطرفی تمام ارکان برگزاری انتخابات مطالبه مردم سمنان است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه بیطرفی تمام ارکان برگزاری انتخابات مطالبه مردم سمنان است، گفت: مسئولان و به خصوص روحانیان از هیچ گروه و شخصی حمایت نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر سه شنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی دفتر خود، با بیان اینکه انتخابات پیش رو یک امتحان دیگر در عرضه انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: باید تمام هم و غم مسئولان ما حضور پرشور مردم در انتخابات باشد.

وی با بیان اینکه بی طرفی تمام ارکان برگزاری انتخابات مطالبه مردم سمنان است، افزود: مسئولان و به خصوص جامعه روحانیان استان سمنان می بایست از هیچ نامزد و گروهی حمایت نکرده و کمال بی طرفی را داشته باشند حتی اگر نامزدی از سمنان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری حضور یافت.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه بی طرفی در کنار مشارکت فعال برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات دو رسالت اصلی مسئولان است، تاکید کرد: برگزاری انتخابات پرشور یک وظیفه همگانی است و باید به گونه ای عمل شود که هیچ شبهه ای در این زمینه پیش نیاید.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه مسئولان همانطور که در مقوله مقابله با داشتند که این امر می تواند به مثابه یک الگوی مناسب از همراهی و همدلی در انتخابات پیش رو نیز صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیطرفی تمام ارکان برگزاری انتخابات مطالبه مردم سمنان است

بیطرفی تمام ارکان برگزاری انتخابات مطالبه مردم سمنان است