مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 12:152021-02-23اجتماعي

طرح انسداد ورودی جنوبی پلدختر اجرا شود


انسداد ورودی جنوبی این شهرستان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به لحاظ همجواری با استان خوزستان لازم الاجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو همجواری محیطی این شهرستان با این استان جلسه های مختلفی تشکیل و مباحثه مربوطه مورد برسی قرار گرفت.

وی بر اجرای طرح جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به پلدختر تاکید کرد و افزود: اجرای صحیح این طرح و اینکه نیروهای پلیس راه در چه مکانی مستقر شوند نیاز به آسیب شناسی و در نهایت بهترین تصمیم دارد.

دادستان پلدختر گفت: استقرار نیروهای پلیس راه در محل تلاقی محور قدیم با آزاد راه پل زال- خرم آباد مورد آسیب شناسی قرار گرفت اما متأسفانه به دلیل اینکه نیروها باید به صورت مستمر در این مکان حضور داشته باشند از نظر تأمین امکانات کار سخت و دشواری است.

امرایی افزود: از طرفی با استقرار نیروهای پلیس راه در ورودی شهر پلدختر قبل از رسیدن به میدان امام حسین (ع) نیاز به امکانات و تأمین سلامت نیروها برطرف می شود اما در اجرای طرح در این محل 2 نکته حائز اهمیت است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه جلوگیری از ورود خودروها به سطح شهرستان در اعمال محدودیت های تردد مد نظر است، استقرار نیروها در ورودی شهر بسیاری از مراکز جمعیتی بومی شهرستان مانند روستاهای جنوب شهرستان را از مزیت های طرح محروم می کند و این روستاها می توانند عامل ثان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح انسداد ورودی جنوبی پلدختر اجرا شود

طرح انسداد ورودی جنوبی پلدختر اجرا شود