مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 12:152021-02-23سياسي

هیأت های مذهبی پیشگام در کمک به آسیب دیدگان از کرونا


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: هیئت های مذهبی در کمک به آسیب دیدگان کرونا پیشگام بوده اند و برنامه ریزی آنها برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد تمسک به سیره اهل بیت(ع) است.

- بیرجند-مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: هیئت های مذهبی در کمک به آسیب دیدگان کرونا پیشگام بوده اند و برنامه ریزی آنها برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد تمسک به سیره اهل بیت(ع) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد رضایی صبح سه شنبه در جلسه با مسئولین هیأت های مذهبی شهرستان بیرجند برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد اظهار کرد: هیأت های مذهبی همواره برای جامعه برکات بسیار خوبی داشته اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از مهمترین کارکردهای هیأت های مذهبی ترویج اسلام اهل بیت (ع) بیان کرد: در اسلام ناب محمدی قرآن و اهل بیت (ع) هر دو در کنار هم قرار دارند چرا که رشد جامعه با تمسک به هر دو ممکن است.

رضایی با بیان اینکه تفسیر قرآن بدون اندیشه اهل بیت (ع) ممکن نیست، ادامه داد: به راستی کدام تفسیر از اسلام است که کودکان را در یمن بمباران و در سوریه نیز آن اتفاقات تلخ را به وجود می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت های مذهبی پیشگام در کمک به آسیب دیدگان از کرونا

هیأت های مذهبی پیشگام در کمک به آسیب دیدگان از کرونا