مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 12:202021-02-23اجتماعي

تعیین تکلیف وضعیت 40 هزار کلاس درس نیمه تمام تا پایان سال 1400


رییس جامعه خیرین مدرسه ساز با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت 40 هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور گفت: عملیات ساخت این 40 هزار کلاس درس نیمه کاره یا به اتمام رسیده و یا در سال آینده به اتمام می رسند و در خدمت آموزش و پرورش قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر قفلی در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور با هدف تکریم از 1000 خیر مدرسه ساز که در سالن مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، با اشاره به اینکه چند وقت پیش معاون وزیر اعلام کردند که 40 هزار کلاس درس نیمه کاره داریم که همینطور باقی مانده بود اظهار کرد: در آن زمان از دکتر نوبخت خواستیم آورده دولت را برای ساخت مدارس خیرساز افزایش دهد که خوشبختانه افزایش یافت.

وی افزود: دولت 330 درصد آورده اش را افزود، خیرین ما هم باید فعالیت می کردند که محقق شد و ما تعهد خود را از یک هزار میلیارد تومان به 2500 میلیارد افزایش دادیم و در نتیجه 40 هزار کلاس درس نیمه کاره تعیین تکلیف شده است.

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز با بیان اینکه عملیات ساخت این 40 هزار کلاس درس نیمه کاره یا به اتمام رسیده و یا در سال آینده به اتمام می رسند و در خدمت آموزش و پرورش قرار می گیرند گفت: برای ما افتخار بزرگی است که در یک جهشی دولت و خیرین این چنین پای کار آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف وضعیت 40 هزار کلاس درس نیمه تمام تا پایان سال 1400

تعیین تکلیف وضعیت 40 هزار کلاس درس نیمه تمام تا پایان سال 1400