مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-23سياسي

امام جمعه یزد: دانش آموزان باید پایه گذار تحول در سیستم آموزشی باشند


امام جمعه یزد با تاکید بر این که غربی ها تفکر، تدین و تعقل را از سیستم آموزشی ما حذف کرده اند تا همواره به آنها وابسته باشیم، گفت: دانش آموزان باید پایه گذار تحول در سیستم آموزشی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضاناصری یزدی پیش از ظهر امروز در جریان دیدار با دانش آموزان منتخب مدرسه در تدوین سبک زندگی برای مسلمانان است وی ادامه داد: استکبار بیش از 100 سال است که دام خود را گسترده کرده و رشته این دام را در دست خود دارد که این دام، همان سیستم و سبک زندگی و آموزش است که بر اساس خواست و اراده آنها تنظیم شده و یکی از نمودهای بارز آن سند 2030 است.

ناصری عنوان کرد: غربی ها سبکی را به ما آموزش داده اند که سطحی نگری در آن باب بوده و علت آن نیز نگاه سطحی در تمام امور است تا همواره محتاج و نیازمند آنها باشیم.

امام جمعه یزد تصریح کرد: آنها از طرفی دین را به نحوی از آموزش های ما کنار گذاشته اند که دانش آموزان ما از اول هویت خدایی نداشته باشند و با معنای توکل آشنا نباشند تا همواره چشمشان به دست بیگانگان باشد.

وابسته بودن صنعت نتیجه حذف تفکر از سیستم آموزش کشور است وی ادامه داد: از طرف دیگر تدین، تعهد به دنبال دارد و تربیت نخبگان متعهد، کشور را به سمت پیشرفت می برد اما همه این عناصر از سیستم آموزشی ما حذف شد و دست اندرکاران امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: دانش آموزان باید پایه گذار تحول در سیستم آموزشی باشند

امام جمعه یزد: دانش آموزان باید پایه گذار تحول در سیستم آموزشی باشند