مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-23اجتماعي

مدرسه تنها یک سازه نیست


مدرسه تنها یک سازه نیست؛ مدرسه یک سازوکار برای سامان دادن ارتباطات انسان هاست و برای تقویت و توسعه، همکاری و هماهنگی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور که با هدف تکریم از 1000 خیر مدرسه ساز کشور برگزار شد، اظهار کرد: همه ما می خواهیم بچه هایمان شاد، فعال، سرحال، توانمند، مستقل، آینده باشکوهی داشته باشند، ایمان و باور داشته باشند، توانایی محافظت از ارزش ها داشته باشند.

عنصر مفیدی برای جامعه باشند، خلاق و سرآمد باشند.

  وی با بیان آینده فرزندان بیش از آینده خودمان اهمیت دارد، افزود: اما کجا باید دنبال این آرزوها رفت؟ آن مکان، مدرسه است و مدرسه محل پیگیری این هدف های بلند است؛ مدرسه است که دانش آموزان را در بهترین دوران زندگی، در درون خود در آغوش می گیرد.

به تعبیر حضرت امام(ره)، مدرسه کارخانه انسان سازی است.

حاجی میرزایی افزود: مدرسه خود انسان را توانمند و فعال می کند و به انسان، شکل می دهد، جان و روان را قدرت و نیرو می بخشد؛ مدرسه اصلی ترین نهاد توانمندسازی است.

  وی با بیان اینکه مدرسه فقط یک بنای معماری نیست، گفت: مدرسه تنها یک سازه نیست؛ مدرسه یک سازوکار برای سامان دادن ارتباطات انسان هاست و برای تقویت و توسعه، همکاری و هماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه تنها یک سازه نیست

مدرسه تنها یک سازه نیست