مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 12:402021-02-23سياسي

نوروز پذیرای مهمان نیستیم


استاندار فارس با تاکید بر اتخاذ تدابیری اثرگذار برای کنترل کرونا در آستانه ایام نوروز، گفت: اگرچه مردم فارس به ویژه شیرازی ها مهمان نواز هستند، - ایسنا/فارس استاندار فارس با تاکید بر اتخاذ تدابیری اثرگذار برای کنترل کرونا در آستانه ایام نوروز، گفت: اگرچه مردم فارس به ویژه شیرازی ها مهمان نواز هستند، اما نوروز 1400 همانند نوروز گذشته، امکان پذیرایی از میهمانان و اسکان آنها را به صورت عمومی نداریم.

عنایت الله رحیمی بعدازظهر سه شنبه 5 اسفند در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در فارس بیان کرد: فارس کارنامه نسبتا درخشانی در مبارزه با کرونا طی یکسال گذشته داشته که متاثر از تلاش کادر درمان و بهداشت، مردم و مسئولان است.

او با اشاره به مشاهده سوش انگلیسی ویروس کووید-19 در استان فارس، تاکید کرد: مواجهه با این بیماری اکنون افزایش سطح آمادگی برای مبارزه جدی تر با آن و اجرای اقدامات تاثیرگذار پیشگیرانه از سوی همه افراد را طلب می کند.

استاندار فارس ادامه داد: در یک مقطع از زمانی طی ماه های اخیر وضعیت استان به لحاظ شیوع کرونا به رنگ آبی درآمد اما متاسفانه افزایش تردد و مسافرت ها موجب شد که امروز 11 شهرستان در وضعیت آبی، 16 شهرستان در وضعیت زرد و 9 شهرستان هم در وضعیت نارنجی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروز پذیرای مهمان نیستیم

نوروز پذیرای مهمان نیستیم