مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 12:452021-02-23اجتماعي

آمادگی60 اکیپ راهداری گیلان در بحران احتمالی برف پیش رو


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان از آمادگی 60 اکیپ راهداری استان در بحران برف پیش رو خبر داد و گفت: 545 راهدار و 351 دستگاه انواع ماشین آلات برای مدیریت بحران برف روزهای آینده در آماده باش کامل هستند.

- فریبرز مرادی امروز در گفت وگو باخبرنگار فارس در رشت از آمادگی کامل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان در بحران برف پیش رو خبر داد و اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف طی روزهای آینده، نشست هایی را به منظور حفظ و آمادگی تمامی امکانات و استعداد اداره کل راهداری جهت مدیریت بحران برف، برگزار کرده ایم.

وی با اشاره به آماده باش اکیپ ها و راهداران گیلانی، افزود: 545 راهدار گیلانی در قالب 60 اکیپ هم اکنون در محورهای مواصلاتی و برف گیر استان در حالت آماده باش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان با بیان اینکه ناوگان ماشین آلات راهداری نیز به جهت برف روبی محیا شده اند، گفت: 351 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری به لحاظ فنی و عملیاتی محیای برف روبی در محورهای استان به ویژه در محورهای برف گیر غربی استان آماده اند.

مرادی با اشاره به میزان برف روبی های صورت گرفته توسط راهداران گیلان در برف اخیر، بیان کرد: سه هزار و 915 کیلومتر از راه های استان معادل 9 هزار و 495 کیلومتر-باند از محورهای مواصلاتی استان توسط تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی60 اکیپ راهداری گیلان در بحران احتمالی برف پیش رو

آمادگی60 اکیپ راهداری گیلان در بحران احتمالی برف پیش رو