مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 12:502021-02-23اقتصادي

ماجراهای روغن از مشکل حلب تا خرید اجباری/ چه کسانی از بازار روغن ماهی می گیرند؟


بازار پرالتهاب روغن طی هفته های گذشته بارها به سرخط اخبار رفته است و مسئولان بارها وعده بازگشت آرامش به بازار را تمدید کرده اند؛ اما در این میان برخی سودجویانی از آب گل آلود ماهی می گیرند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: ماجرای روغن در شهرستان های مختلف کشورمان با رویدادهای در نوع خود جالبی همراه بود، از کمبودها و صفوفی که ابتدای ماجرا شکل گرفت تا بازه زمانی که فروش روغن به خریداری سایر اقلام گره خورد.

حالا از برخی استان ها خبر می رسد که مشکل حلب روغن وجود دارد تا به پرونده این کالای اساسی برگه دیگری اضافه شود.

اخبار متعدد از احتکار روغن چاشنی دیگر رویدادهای این حوزه بوده است و حتی طی روزهای اخیر شایعه توزیع با کارت ملی هم به فضای مجازی آمد و توسط متولیان تکذیب شد.

بررسی میدانی خبرنگاران مهر از استان های مختلف حکایت از آن دارد که تا حدودی التهاب موجود در بازار روغن رو به کاهش است اما همچنان ماجرا تمام نشده است.

برخی شهروندان از کمبود روغن حلبی خبر می دهند و تعدادی دیگر نیز از غالب کردن اجناس فروشگاه ها برای خرید روغن می گویند، اجناسی از تن ماهی و رب گوجه تا حتی خرید برنج های یک کیلویی! عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار در آخرین اظهاراتش پیرامون وضعیت بازار روغن گفته است توزیع روغن با کارت ملی یک شیطنت بوده و چنین چیزی را تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجراهای روغن از مشکل حلب تا خرید اجباری/ چه کسانی از بازار روغن ماهی می گیرند؟

ماجراهای روغن از مشکل حلب تا خرید اجباری/ چه کسانی از بازار روغن ماهی می گیرند؟