مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 13:152021-02-23سياسي

ارائه خدمات جدید در دستور کار مشترک بانک ملت و شرکت همراه اول


مدیرعامل بانک ملت در نشستی مشترک با مدیرعامل شرکت همراه اول، راه های تقویت همکاری های فی ما بین و ارائه خدمات جدید با همکاری دو مجموعه را مورد بررسی قرار داد.

- مدیرعامل بانک ملت در نشستی مشترک با مدیرعامل شرکت همراه اول، راه های تقویت همکاری های فی ما بین و ارائه خدمات جدید با همکاری دو مجموعه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک ملت ، دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در این نشست که عباس جفعرلو، عزیز آخوندی اصل، سیدابوطالب دیبایی، محمود رشیدی و مهدی قدمی معاونان مدیرعامل، وی را همراهی می کردند، از همراهی و همکاری شرکت همراه اول با این بانک قدردانی کرد و گفت: از این که همراه اول، بانک ملت را به عنوان بانک نخست خود انتخاب کرده خرسندیم و آمادگی لازم را برای ارتقای سطح همکاری ها اعلام می کنیم.

وی با بیان این نکته که بانک ملت، آماده تامین تمامی نیازهای همراه اول در حوزه خدمات و تسهیلات است، اضافه کرد: درعین حال در سایر بخش ها نیز می توان همکاری های مشترکی را تعریف کرد.

مدیرعامل بانک ملت با اشاره به این نکته که همکاری ها و فعالیت های مشترکی را برای خدمت به مردم و خارج از بحث تسهیلات می توان طراحی کرد، پیشنهاد داد که کمیته ای مشترک متشکل از متخصصان دو مجموعه، راه های تقویت همکاری ها را در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات جدید در دستور کار مشترک بانک ملت و شرکت همراه اول

ارائه خدمات جدید در دستور کار مشترک بانک ملت و شرکت همراه اول