مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 13:252021-02-23اقتصادي

هشدار جهاد کشاورزی خراسان رضوی نسبت به احتمال سرمازدگی محصولات


سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی طی اطلاعیه ای در خصوص ورود سامانه جوی جدید به این استان و کاهش چشمگیر دما و احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل جهاد کشاورزی خراسان رضوی، سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی طی اطلاعیه ای در خصوص ورود سامانه جوی جدید به این استان و کاهش چشمگیر دما و احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی هشدار داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: با ورود سیستم سرد از غرب و شمال استان از روز سه شنبه پنجم اسفند ماه 99 که همراه با کاهش دمای شبانه خصوصا مناطق سردسیر استان و پیش بینی حداقل دما زیر صفر درجه در به منهای هفت درجه سانتی گراد تا منهای ده درجه سانتی گراد و رسیدن دما در شهرهایی چون قوچان، فریمان، چناران و نیشابور به منهای دوازده درجه سانتی گراد دور از دسترس نیست.

بارش های شروع با باران و سپس برف خصوصا در مناطق کوهستانی خواهیم داشت و از روز شنبه روند افزایش دمای روزانه آغاز می شود، به طوری که در یکشنبه بین 3 تا 5 درجه  سانتی گراد، افزایش دمای روزانه خواهیم داشت.

بنابراین به کشاورزان و باغداران و همچنین دامداران و صاحبان واحدهای تولیدی بخش اعلام می شود که توصیه های زیر را به عمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جهاد کشاورزی خراسان رضوی نسبت به احتمال سرمازدگی محصولات

هشدار جهاد کشاورزی خراسان رضوی نسبت به احتمال سرمازدگی محصولات