مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 13:552021-02-23اقتصادي

پایان هیجان خرید و احتکار روغن؛ افزایش قیمت در سال آینده منتفی است


درحالی که در ماه های اخیر هیجان زیادی برای خرید و ذخیره سازی روغن ایجاد شده بود دبیر ستاد تنظیم بازار آب پاکی را روی دست محتکران ریخت و گفت: قیمت روغن سال آینده به هیچ وجه افزایش نمی یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، با توجه به زمزمه های حذف ارز 4200تومانی واردات کالاهای اساسی از جمله روغن، در بازار تب زیادی برای ذخیره سازی روغن در تمام سطوح ایجاد شده بود به طوری که حتی برخی از فروشگاه ها نیز حاضر به فروش روغن به مردم نبودند و یا به صورت محدود به فروش می رساندند.

یکی از عجیب ترین اتفاقاتی که در بازار روغن نباتی افتاد، فروش اجباری محصولات دیگر کنار این محصول بود که  رسانه ای کرد  که حکایت از عطش بازار و توزیع روغن به صورت قطره چکانی داشت.

کمبود واردات مواد اولیه تولید روغن نباتی نیز یکی دیگر از مشکلاتی بود که صنعت روغن نباتی با آن مواجه بود که این امر نیز در مشکلات توزیع بازار روغن نباتی تأثیرگذار بود.

درحالی که در ماه های اخیر هیجان زیادی برای خرید و ذخیره سازی روغن  به گمان برداشته شدن ارز 4200تومانی واردات این محصول، ایجاد شده بود دبیر ستاد تنظیم بازار آب پاکی را روی دست محتکران ریخت و گفت: قیمت روغن سال آینده به هیچ وجه افزایش نمی یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هیجان خرید و احتکار روغن؛ افزایش قیمت در سال آینده منتفی است

پایان هیجان خرید و احتکار روغن؛ افزایش قیمت در سال آینده منتفی است