مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 14:352021-02-23سياسي

مدارس صدرا با تربیت افراد متدین متخصص نقش مهمی در آینده کشور دارد


آیت الله علوی گرگانی معتقد است حل مشکلات آینده کشور با برنامه ریزی دقیق، تربیت افراد متدین، آگاه و متخصص محقق می شود و مدارس صدرا با تربیت این افراد نقش مهمی در آینده کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس و معاونین سازمان مدارس صدرا سوم اسفند 99 با حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله علوی گرگانی ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب و ایام ولادت حضرت مولی الموحدین امیر المؤمنین علی علیه اسلام اظهار داشتند: تنها توصیه من این است که صدرا فرزندانی را تربیت کند که با روحانیون، علما و مراجع انس داشته باشند.

آیت الله علوی گرگانی عنوان داشتند: اگر هدف مدارس صدرا به خوبی برای نسل جوان تبیین شود بی شک، در رسیدن به کمال، ثابت قدم و راسخ خواهند بود و علاوه بر اینکه علاقه بیشتری به این رشته نشان خواهند داد دراین حوزه نیز شاهد نتایج مطلوبی خواهیم بود.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه امروز، نظام جمهوری اسلامی در زمینه توسعه علوم و معارف اسلامی همکاری های وثیقی دارد یادآور شدند: حتی در دوران قبل از انقلاب هم مدرسه ای وجود داشت که معارف اسلامی درآن تدریس می شد و شخصیت های برجسته ای مانند آقای غلامعلی حداد عادل نیز در آن تحصیل می کردند و دانش آموزان آن هم اُنس خوبی با روحانیون و علمای اسلام داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس صدرا با تربیت افراد متدین متخصص نقش مهمی در آینده کشور دارد

مدارس صدرا با تربیت افراد متدین متخصص نقش مهمی در آینده کشور دارد