مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 14:552021-02-23اجتماعي

بیش از 100 خیر مدرسه ساز در زلزله سرپل ذهاب کمک کردند


معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: بیش از 100 خیر مدرسه ساز در زلزله آبان ماه 96 شهرستان سرپل ذهاب کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد سالاری بعد از ظهر امروز در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بناهای احداث شده توسط خیرین و اداره کل نوسازی مدارس ایمن بوده و مکانی به عنوان مهد آموزش برای فرزندان جامعه است.

وی با اشاره به مشارکت و کمک 61 خیر خانم و 47 خیر آقا در ساخت و ساز مدارس زلزله زده در استان کرمانشاه، افزود: احداث مدارس باید دارای 2 بخش امنیت و تجهیزات باشد، در آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیروهای توانمندی حضور دارند که با کمک خیرین می توانند در راستای ارتقا سطح آموزش و فراهم شدن بستری برای آن بدرخشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه طرح آجر به آجر موجب سهیم بودن اکثر مردم در یک کار خیر می شود، تصریح کرد: در این طرح کمک های بزرگ و کوچک مردم جمع شده تا زمانی که منجر به ساخت بنایی قائل استفاده برای آموزش شود.

وی با بیان اینکه خیر بودن مهم ترین رکن زندگی هر انسان است، ادامه داد: در سال های گذشته خیرین بسیاری اقدام به ساخت مدرسه کردند که برخی اسامی سر در مدارس حاکی از این موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 100 خیر مدرسه ساز در زلزله سرپل ذهاب کمک کردند

بیش از 100 خیر مدرسه ساز در زلزله سرپل ذهاب کمک کردند