مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 15:152021-02-23فرهنگي

برکات برپایی نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران برای اصفهان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، برپایی نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران را فرصتی مناسب، برای آماده کردن تأسیسات گردشگری، - ایسنا/اصفهان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، برپایی نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران را فرصتی مناسب، برای آماده کردن تأسیسات گردشگری، تبادل تجربه، بازاریابی و همچنین معرفی نخستین جشنواره بین المللی صنایع دستی اصفهان دانست.

فریدون اللهیاری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران امروز افتتاح شده و حضور در آن، فرصت مناسبی است تا بتوانیم تأسیسات گردشگری را آماده دوران پسا کرونا کنیم.

وی ادامه داد: حال و هوای نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی به دلیل شیوع ویروس کرونا نسبت به سال های گذشته متفاوت است و شاید به لحاظ کمّی شاهد حضور پر شور مخاطبان عام نباشیم اما از نظر کیفی بازدیدکنندگان آن حرفه ای و هدفمند شده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با بیان اینکه پهنه گسترده ای در این نمایشگاه به استان اصفهان اختصاص یافته، خاطرنشان کرد: نمایندگانی از جامعه هتلداران، آژانس داران، همچنین شهرداری اصفهان در این نمایشگاه حضور دارند و هنرمندان رشته های مختلف صنایع دستی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکات برپایی نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران برای اصفهان

برکات برپایی نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران برای اصفهان