مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 15:352021-02-23ورزشي

سرانه مکان مذهبی در ایلام کمتر از میانگین کشوری است


سرانه مکان مذهبی در کشور  بین 5 تا 7 متر است اما این سرانه در شهر ایلام کمتر از یک متر است.

- ایسنا/ایلام شهردار ایلام گفت: سرانه مکان مذهبی در کشور  بین 5 تا 7 متر است اما این سرانه در شهر ایلام کمتر از یک متر است.

دکتر طالب صادقیان در نشست شورای هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، اظهار کرد: در طرح جامع شهری بافت های کم برخودار مورد توجه قرار گرفته اند و با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تلاش شده نگاه ویژه ای به این مناطق داشته باشیم و اجرای برنامه های فرهنگی در این مناطق را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

وی برگزاری کارگاه های آموزشی از احترام به والدین، آموزش مهارت های زندگی، بحث ازدواج و طلاق در مناطق کم برخودار شهر ایلام انجام شود و در همه این برنامه ها از همکاری و مشارکت کانون های فرهنگی و هنری مساجد و با محوریت خود مساجد استفاده می شود و در این حوزه نیز موفقیت های خوبی حاصل شده است.

شهردار ایلام با اشاره به اجرای فعالیت هایی ویژه در راستای کاهش افسردگی در مناطق شهری، تصریح کرد: افسردگی یکی از خطرات و معضلاتی است که جامعه شهری را تهدید می کند و سعی شده با برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقات هنری و فعالیت های فرهنگی با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد، این برنامه ها اجرا شود و شور و نشاط در میان جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه مکان مذهبی در ایلام کمتر از میانگین کشوری است

سرانه مکان مذهبی در ایلام کمتر از میانگین کشوری است