مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 16:252021-02-23ورزشي

تداوم درخشش آوالانی ها در جام حذفی


دور سوم رقابت های جام حذفی فوتبال کشور با پیروزی آوالان کردستان در مقابل میلاد مهر تهران پیگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقابت های جام حذفی عصر امروز وارد مرحله سوم خود شد و در این چارچوب آوالان کامیاران به مصاف تیم میلاد مهر تهران رفت.

آوالانی ها که چند روز قبل شاگردان فرشاد پیوس در تیم ویستا توربین تهران را شکست داده بودند با روحیه بالا به مصاف دیگر نماینده تهران رفتند.

شاگردان فریدون فاتحی با ترکیب مهدی باشی، بلال وکیلی، فرشاد جلیلوند، مسلم فریدی، سهند اسدی، سجاد برخورداری، پوریا خضری، فرزاد ایزد، حامد رضایی، بابک فرامرزی و کیوان مارابی به میدان آمدند و بازی با سوت علی اصغر افروزه آغاز شد.

آوالان از همان ابتدا رو به بازی مالکانه آورد و اجازه خودنمایی را به رقیب نداد تا با گلزنی سجاد برخورداری در دهمین دقیقه بازی برتری خود را به حریف دیکته کند.

پایتخت نشینان که از گل خورده بسیار غافلگیر شده بودند رو به جبران آوردند اما اسیر تاکتیک پذیری بالای خط دفاعی تیم آوالان شدند و نتوانستند دروازه میهمان را باز کنند تا بازی در نیمه نخست با همان نتیجه یک بر صفر به سود آوالان به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز بازی به شکل پایاپایی در جریان بود و گاه میزبان جلو می کشید و برای به ثمر رساندن گل تساوی فشار می آورد و گاه این بازیکنان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم درخشش آوالانی ها در جام حذفی

تداوم درخشش آوالانی ها در جام حذفی