مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 16:352021-02-23اجتماعي

آموزش راهکارهایی مناسب برای مقابله با چالش های دانش آموزان


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش تربیت بدنی و سلامت در برنامه های درسی، یک صلاحیت مشترک بین رشته ای است، و در واقع این صلاحیت فرصت بکارگیری آموخته ها در موقعیت های بکارگیری و همچنین راهکارهای مقابله با چالش ها را برای فرزندان ما فراهم می آورد.

- اسد حصیری در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز سه شنبه برگزار شد، بیان کرد: با شروع کرونا و اجرای پروتکل ها، هم حوزه تربیت بدنی و هم سلامت ما وارد فاز اجرایی دیگری شد.

این ویروس، ویروس ناشناخته ای بود که هیچکدام ما خیلی از آن خوشمان نمی آید، ولی فرصت هایی را فراهم کرد که ما، هم توانمندی های همکاران مان و هم خلاقیت هایی را که در استان هست بکار گرفتیم تا بتوانیم خدمتی به جامعه دانش آموزی استان کنیم.

وی افزود: تعلیم و تربیت اسلامی به دنبال شکوفایی فطرت الهی ما انسانهاست که بر اساس مفاد قانون اساسی جمهوری اسلامی و همچنین سند چشم انداز 20 ساله نظام مقدس، هدف نظام تعلیم و تربیت رسمی کشور تکریم و تعالی هویت مترقیان است تا با کسب شایستگی لازم بتوانند موقعیت ها را درک و اصلاح کنند و برای تحقق حیات طیبه آماده شوند.

حصیری به نقش تربیت بدنی و سلامت در این نظام تعلیم و تربیت اشاره کرده و بیان کرد: این حوزه یکی از 11 حوزه یادگیری آموزش و پرورش ایران است که به دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش راهکارهایی مناسب برای مقابله با چالش های دانش آموزان

آموزش راهکارهایی مناسب برای مقابله با چالش های دانش آموزان