مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 16:552021-02-23سياسي

دستور وزیر آموزش و پرورش برای ارتقاء سرانه آموزشی فردیس


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کمبود سرانه آموزشی استان البرز، گفت: شهرستان فردیس شرایط بحرانی تری نسبت به سایر مناطق استان دارد که مقرر شد با اجرای پروژه های عمرانی تا مهر 1400 بخشی از کمبود سرانه ها جبران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محسن حاجی میرزایی ، وزیر آموزش و پرورش طی نشستی با استاندار البرز که در محل وزارتخانه برگزار شد، گفت: در پی سفر هفته گذشته به استان البرز و شرکت در جلسه شورای اداری استان، موضوع کمبود فضاهای آموزشی مطرح شد و ما مصمم به برگزاری نشست تخصصی با مسؤولین این استان شدیم تا این موضوع را دقیق تر بررسی و تصمیمات لازمه را اتخاذ کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: بر اساس بررسی های انجام شده در نواحی یک تا چهار کرج  مخصوصا در شهر فردیس که جز این مجموعه است با مشکلات بیشتری مواجه هستیم بنابراین مقرر شد با تمرکز بر این موضوع کار ساخت و ساز را در این مناطق سرعت بدهیم.

این مقام مسؤول از فعال بودن 14 پروژه عمرانی در این مناطق خبر داد و تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با تسریع فرایند ساخت و ساز، تا مهر سال 1400 این پروژه ها به بهره برداری برسند بنابراین  مدیرکل آموزش و پرورش البرز موظف شد آمار دقیق کمبود فضاهای آموزشی را به تفکیک دوره های تحصیلی را تهیه و ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر آموزش و پرورش برای ارتقاء سرانه آموزشی فردیس

دستور وزیر آموزش و پرورش برای ارتقاء سرانه آموزشی فردیس