مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 17:402021-02-23بين الملل

کاخ سفید درباره روابط با عربستان: بایدن سکوت نخواهد کرد


جو بایدن از بابت اعتراضات آمریکا در زمینه مسائل حقوق بشری عربستان برعکس سلف خود یعنی دونالد ترامپ پایبند به سکوت نخواهد بود.

- کاخ سفید اعلام کرد: جو بایدن از بابت اعتراضات آمریکا در زمینه مسائل حقوق بشری عربستان برعکس سلف خود یعنی دونالد ترامپ "پایبند به سکوت" نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری عصر دوشنبه درباره احتمال تغییر رویکرد کشورش در قبال عربستان به خصوص در سایه درخواست ها از دولت جدید برای مواخذه و بازخواست مسؤولان قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی و مساله تماس احتمالی با رهبری عربستان گفت: منتظر هستیم تماس تلفنی رییس جمهوری با ملک سلمان، پادشاه عربستان در زمان مناسب انجام شود.

ساکی، افزود: همانطور که می دانید عناصر دیگری در روابط ما وجود دارند و رییس جمهوری برعکس دولت قبل هرگز در قبال اعتراضات و دلایل نگرانی از بابت مسائل حقوق بشری، آزادی بیان و هر چیز دیگر درباره شیوه ای که باید امور طبق آن طی شوند، سکوت نخواهد کرد.

این سخنگو تاکید کرد: در عین حال می توانیم در روابط خود با این کشور در خصوص تهدیداتی که ریاض از سوی برخی گروه های منطقه ای با آنها روبه رو است، نقش مهمی را ایفا کنیم و این روابط بر این اساس ادامه می یابند و با آنها همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید درباره روابط با عربستان: بایدن سکوت نخواهد کرد

کاخ سفید درباره روابط با عربستان: بایدن سکوت نخواهد کرد