مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 19:052021-02-23اقتصادي

معاون وزیر راه: 470 هزار مسکن ملی در کشور تا 1401 تحویل متقاضیان می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: ساخت بیش از 470 هزار مسکن ملی در کشور در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد و تا سال 1401 تحویل متقاضیان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نعمت اله ترکی روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اظهار داشت: در حوزه مسکن ظرفیتی که وزارت راه و شهرسازی در کشور برای احداث واحدهای مسکونی جهت واجدان شرایط در نظر گرفته، برای تکمیل واحدهای مسکن مهر و دیگری احداث مسکن در قالب طرح اقدام ملی است.

وی افزود: از سال 92 تا پایان سال 98 و نیمه اول امسال، یک میلیون و 100 هزار واحد مسکونی مهر که در تعهد دولت و وزارت قرار گرفته بود، در بیشتر استان ها احداث و به اتمام رسیده و واگذاری این واحدها نیز انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: امروز در لرستان نیز پیگیر این موضوع شدیم و دغدغه ای از بابت واحدهای مسکن مهر در این استان وجود ندارد.

ترکی با اشاره به اینکه پایان امسال، پرونده مسکن مهر را تمام شده تلقی می کنیم، اضافه کرد: در کنار این هدف گذاری، ساخت 470 تا 500 هزار مسکن جدید در قالب مسکن ملی در دستور کار وزارت قرار گرفت و سهمیه هر استانی مشخص شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر راه: 470 هزار مسکن ملی در کشور تا 1401 تحویل متقاضیان می شود

معاون وزیر راه: 470 هزار مسکن ملی در کشور تا 1401 تحویل متقاضیان می شود