مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 19:452021-02-23سياسي

مدرسه سازی کمک به عدالت اجتماعی است


بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز همزمان با سراسر کشور و با حضور معاون اول رییس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس در شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون اول رییس جمهور در ارتباط تصویری بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور اقدام خیران را نوعی کمک به اجرای عدالت اجتماعی بیان کرد و اظهار امیدواری کرد با همیاری خیران هیچ مدرسه فرسوده ای نداشته باشیم و حتی در دوردست ترین مناطق کشور هم هیچ منطقه ای بدون مدرسه نباشد.

جهانگیری گفت: این جشنواره به پاس اقدامات انسان دوستانه و خیرخواهانه خیرین مدرسه ساز است تا این فرهنگ نیک اندیشی در جامعه گسترش یابد.

میرباقری، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان هم با اشاره به اینکه سه هزار و پانصد خیر مدرسه ساز استان با این مجمع همکاری دارند گفت: طی 21 سال فعالیت مجمع خیران مدرسه ساز استان، با همیاری نیک اندیشان بیش از 2 هزار مدرسه با 10 هزار کلاس درس ساخته شده است.

موصلی، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان هم با بیان اینکه در سال 99 با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان از سوی خیران بیش از 60 طرح ساخت مدرسه اجرا شده است گفت: پیش بینی می شود در سال آینده با 150 میلیارد تومان آورده خیران ساخت بیش از 120 پروژه جدید آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه سازی کمک به عدالت اجتماعی است

مدرسه سازی کمک به عدالت اجتماعی است