مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 04:152021-02-24ورزشي

تداوم انتقادها از ورزشگاه پارس شیراز/ فلاح: به حافظیه برگردیم


بعد از اعلام ورزش و جوانان فارس مبنی بر آماده شدن ورزشگاه پارس و سپرده شدن وظیفه میزبانی رقابت های فوتبال لیگ یک کشور به این ورزشگاه، شاهد انتقادهای فراوانی از وضعیت چمن و سایر امکانات این ورزشگاه نوساز بوده ایم.

- تداوم انتقادها از ورزشگاه پارس شیراز/ فلاح: به حافظیه برگردیم ایسنا/فارس بعد از اعلام ورزش و جوانان فارس مبنی بر آماده شدن ورزشگاه پارس و سپرده شدن وظیفه میزبانی رقابت های فوتبال لیگ یک کشور به این ورزشگاه، شاهد انتقادهای فراوانی از وضعیت چمن و سایر امکانات این ورزشگاه نوساز بوده ایم.

طی هفته های اخیر، بارها مربیان و بازیکنان تیم های مختلف، با انتقاد از وضعیت چمن ورزشگاه پارس شیراز، بی کیفیتی و نامناسب بودن زمین را عاملی مهم در افت کیفی بازی ها اعلام کرده و بر لزوم رسیدگی مسئولان به وضعیت این ورزشگاه تاکید کردند.

این انتقادها تنها محدود به مستطیل سبز و بازیکن و مربیان نبود، بلکه خبرنگاران و ورزشی نویسان هم از وضعیت نامناسب جایگاه و نداشتن دید مناسب به همه قسمت های زمین، انتقاد و گلایه داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عملکرد متفاوت تیم فوتبال فجرسپاسی به عنوان یکی از نمایندگان شیراز در رقابت های این فصل لیگ آزادگان، در بازی های خارج از خانه نسبت به بازی های خانگی، نشان از وجود یک مشکل، فراتر از مسائل فنی و تیمی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم انتقادها از ورزشگاه پارس شیراز/ فلاح: به حافظیه برگردیم

تداوم انتقادها از ورزشگاه پارس شیراز/ فلاح: به حافظیه برگردیم