مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 04:302021-02-24سياسي

توزیع 135 هزار بسته معیشتی در گلستان/80 زندانی جرائم غیرعمد آزادشدند


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان از توزیع 135 هزار بسته معیشتی در ایام کرونا خبرداد و گفت: همچنین با همکاری ستاد دیه 80 زندانی جرائم غیرعمد مالی آزاد شدند.

- گرگان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان از توزیع 135 هزار بسته معیشتی در ایام کرونا خبرداد و گفت: همچنین با همکاری ستاد دیه 80 زندانی جرائم غیرعمد مالی آزاد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی سلمان زاده شامگاه سه شنبه در گفتگوی خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: بنیاد احسان به عنوان یکی از بازوهای اجرایی ستاد اجرایی فرمان امام در اجرای سیاست های این نهاد است.

وی افزود: این بنیاد در سیل سال گذشته سه هزار بسته لوازم خانگی شامل 6 قلم کالا را بین سیل زدگان توزیع کرد.

سلمان زاده همچنین از توزیع سه هزار دام سبک در این مناطق خبر داد و گفت: در زلزله رامیان هم ورود کرده و خانه مهر را تشکیل دادیم که در آنجا خدماتی را به زلزله زدگان ارائه دادند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان بیان کرد: گروه های جهادی را ساماندهی کرده و در سامانه احسان 200 گروه مشغول فعالیت هستند.

سلمان زاده اضافه کرد: در ایام کرونا چهار مرحله رزمایش داشتیم و تاکنون 135 هزار بسته معیشتی و پروتیینی در مناطق محروم استان توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 135 هزار بسته معیشتی در گلستان/80 زندانی جرائم غیرعمد آزادشدند

توزیع 135 هزار بسته معیشتی در گلستان/80 زندانی جرائم غیرعمد آزادشدند