مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 04:402021-02-24اجتماعي

استقرار 60 تیم راهداری در محورهای برفگیر گیلان


مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف، از استقرار و خدمات رسانی 60 تیم راهداری با 545 راهدار و 350 دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک در محورهای مواصلاتی و برفگیر استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، امیر مرادی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در فرمانداری تالش گفت: برای مهار بحران احتمالی برف، 150 دستگاه ماشین آفروید (خودرو کمک دار) نیز در اختیار پایگاه ها قرار گرفته و ماشین دو دیفرانسیل محیط زیست نیز به پلیس راه و راهور و منابع طبیعی تحویل داده شده است.

وی افزود: راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان اولین دستگاه اجرایی در همه بحران ها درگیر هستند و برای تقویت امکانات و ماشین آلات راهداری تلاش می کنیم و در زمان بحران، باید همه امکانات برای مهار مشکلات بسیج شوند.

وی با اشاره به اینکه مردم کوتاهی در مدیریت بحران ها را نمی پذیرند، بر آمادگی کامل بخشداران و شهرداران بخش های تالش و استقرار دستگاه های برفروب، گریدر و جرثقیل های کوچک و بزرگ در مبادی ورودی این شهرستان تاکید کرد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان بیان کرد: 600 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 49 پروژه در نقاط آسیب دیده از سیل شهریور امسال در تالش منظور شده است و در هفته جاری نیز باتوج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 60 تیم راهداری در محورهای برفگیر گیلان

استقرار 60 تیم راهداری در محورهای برفگیر گیلان