مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 05:152021-02-24سياسي

مرحوم حسین سراجان عمر خود را در راه اسلام و انقلاب سپری کرد


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در پیامی اعلام کرد: حاج حسین سراجان مصداق بارز انسان هایی است که عمر خویش را در راه اسلام عزیز و انقلاب شکوهمند اسلامی سپری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده با صدور پیامی درگذشت پیر غلام اباعبدالله الحسین (ع) حاج حسین سراجان را تسلیت گفت؛ در این پیام آمده است: خوشا به حال کسانی که عمری را در راه دین و خدمت به انقلاب اسلامی گذراندند و در هر عرصه و میدانی که این حرکت عظیم الهی احتیاج داشت حاضر شدند و جان بر کف، جان خود و عزیزانشان را تقدیم نمودند؛ آنهایی که مردان بی ادعا و مرد میدان بودند و تا آخرین نفس از پای ننشستند که بی شک پیروزی ها و افتخارات این انقلاب مدیون چنین سترگ مردان و زنانی است که الگو و سرمشق زیبای ایثارگری و جهاد در راه حق را با زندگی پربرکتشان نوشته افقی پر نور را جلوی راه جوانان نسل های نو نهادند .

در این پیام تأکید شده است: حاج حسین سراجان مصداق بارز چنین انسان هایی است که عمر خویش را در راه اسلام عزیز و انقلاب شکوهمند اسلامی سپری نمود و لحظه ای از جلوداری و ایستادن بر قله خاک ریزهای مختلف جنگ سخت و نرم با دشمن فرو نگذاشت .

در متن این پیام بیان شده است: رزمنده ی ابو رزمنده که رزمندگی را با عمل به فرزندان و خانواده اش آموخت و چون ابراهیم، اسماعیل خویش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم حسین سراجان عمر خود را در راه اسلام و انقلاب سپری کرد

مرحوم حسین سراجان عمر خود را در راه اسلام و انقلاب سپری کرد