مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 05:352021-02-24سياسي

310 پایگاه جشن نیکوکاری آماده جمع آوری کمک های مردم گلستان است


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: امسال 310 پایگاه آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم استان گلستان در جشن نیکوکاری است.

- گرگان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: امسال 310 پایگاه آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم استان گلستان در جشن نیکوکاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سال اخیر تصریح کرد: 13 اسفندماه مراسم جشن نیکوکاری در فضای مجازی و به صورت غیرحضوری در بستر سامانه شاد برای مشارکت پرشکوه فرهنگیان، دانش آموزان گلستانی و انجمن اولیاء و مربیان برگزار می شود.

بابایی با اشاره به اینکه مردم گلستان در سال گذشته 6 میلیارد و 600 میلیون تومان در جشن نیکوکاری کمک کرده اند افزود: امسال از 14 اسفند که آغاز هفته احسان و نیکوکاری است باهمت و مشارکت مردم در میادین اصلی شهر و 15 اسفند ماه در میعادگاه ها و مصلی های نماز جمعه، پایگاه های جشن نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی به نیازمندان در آستانه سال نو برپا می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: هم استانی های خیراندیش می توانند کمک های نقدی خود را به صورت الکترونیکی از طریق آنی و یا از طریق شماره های بانکی این نهاد پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

310 پایگاه جشن نیکوکاری آماده جمع آوری کمک های مردم گلستان است

310 پایگاه جشن نیکوکاری آماده جمع آوری کمک های مردم گلستان است