مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 05:452021-02-24اقتصادي

تنش آبی اسدآباد در سال 1400 قطعی است


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد گفت: تنش آبی اسدآباد در سال 1400 قطعی بوده و با این میزان وضعیت مصرف و شرایط کرونا قطعاً در شهر اسدآباد و تعدادی از روستاها تنش آبی خواهیم داشت.

- ایسنا/همدان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد گفت: تنش آبی اسدآباد در سال 1400 قطعی بوده و با این میزان وضعیت مصرف و شرایط کرونا قطعاً در شهر اسدآباد و تعدادی از روستاها تنش آبی خواهیم داشت.

علی اکبر رحمانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال جاری 225 شهر در سطح کشور دارای تنش آبی بوده که پیش بینی می شود با توجه به کاهش 40 درصدی بارندگی ها و نزولات آسمانی این تعداد شهرهای دارای تنش آبی در سال 1400 به 20 درصد افزایش یابد که شهرستان اسدآباد هم جزء این موارد خواهد بود.

وی با تأکید بر مدیریت مصرف شهروندان اسدآبادی در استفاده از آب شرب و رعایت الگوی مصرف تصریح کرد: شهر اسدآباد در حال حاضر برای تأمین مصرف آب شرب دارای 12 چاه آب شرب است که با توجه به تنش آبی سال آینده نیازمند حفر دو چاه جدید خواهیم بود که در همین راستا در حال جانمایی محل حفر این دو حلقه چاه هستیم.

رحمانی خاطرنشان کرد: تخصیص آب از سدنعمت آباد نیز یکی از جمله موارد پیش بینی شده برای برنامه های بلندمدت امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد برای مشکل تنش آبی است که این امر در دست رایزنی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی اسدآباد در سال 1400 قطعی است

تنش آبی اسدآباد در سال 1400 قطعی است