مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 05:552021-02-24ورزشي

شرایط لازم را برای ورود بخش خصوصی به ورزش قم مهیا می کنیم


تلاش های فراوانی درجهت رفع مشکلات ورزش بانوان انجام داده ایم و علاقه مند به حضور بانوان در عرصه مدیریت ورزشی نیزهستیم و مقدمات این امر را نیز فراهم کرده ایم.

- ایسنا/قم مدیرکل ورزش وجوانان قم گفت: تلاش های فراوانی درجهت رفع مشکلات ورزش بانوان انجام داده ایم و علاقه مند به حضور بانوان در عرصه مدیریت ورزشی نیزهستیم و مقدمات این امر را نیز فراهم کرده ایم.

رسول منعم، مدیر کل ورزش و جوانان قم، درگفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: مشکلات مالی و اسپانسرینگ تیم ها، مبتلا به همه استان های هم تراز با قم است و بخش خصوصی نیز تا زمانی که خود علاقه مند به حضور در ورزش نباشد به ندرت از تیم ها حمایت میکند.

وی با اشاره براینکه ما نیز باید تمهیداتی در نظر بگیریم که بخش خصوصی دلگرم به ورود و حمایت از ورزش شود، اظهار کرد: در همین راستا در نشست های متعددی در یک سال اخیر با استاندار قم برگزارشد، ایشان اعلام آمادگی کردند که در حد توان از بخش خصوصی که وارد ورزش شود حمایت کنند.

وی با اشاره بر اینکه هزینه کردن در ورزش به عنوان مالیات محسوب می شود، تصریح کرد: هزینه های پرداختی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور احداث، تکمیل، تجهیز فضاهای سبز و اماکن ورزشی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط لازم را برای ورود بخش خصوصی به ورزش قم مهیا می کنیم

شرایط لازم را برای ورود بخش خصوصی به ورزش قم مهیا می کنیم