مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 06:052021-02-24سياسي

بیش از 75 میلیارد ریال وام خوداشتغالی به ایثارگران پرداخت شد


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین از پرداخت بیش از 75 میلیارد ریال وام خوداشتغالی به ایثارگران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین علی پناه قویدل با بیان اینکه رفع بیکاری ایثارگران از مهمترین دغدغه های مسئولان بنیاد است، گفت: مدیران این نهاد در حل این مشکل از راهکارهای مختلف مانند پرداخت وام خوداشتغالی استفاده می کنند تا برای آنها شغل ایجاد شود.

وی افزود: در رفع مشکل یاد شده باید همه مسئولان با بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری داشته باشند تا ایثارگر بیکار در شهرستان قزوین وجود نداشته باشد.

رییس بنیاد شهرستان قزوین گفت: 75 میلیارد و 250 میلیون ریال وام خوداشتغالی (قرض الحسنه و یارانه ای) به 75 نفر از فرزندان جانباز بالای 25 درصد و فرزندان، خواهران و برادران شهید پرداخت شده است.

قویدل افزود: وام خوداشتغالی به ایثارگرانی پرداخت می شود که جواز یا پروانه کسب، کشاورزی و دامداری داشته باشند و بتوانند شغلی برای خود برپا کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه 100 درصد اعتبارات وام مشاغل خانگی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین جذب شده است، گفت: با تحقق این مهم یک میلیارد و 700 میلیون ریال به 9 نفر از جامعه هدف این شهرستان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 75 میلیارد ریال وام خوداشتغالی به ایثارگران پرداخت شد

بیش از 75 میلیارد ریال وام خوداشتغالی به ایثارگران پرداخت شد