مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 06:402021-02-24اجتماعي

هشدار آلودگی هوا در مازندران


مدیرکل هواشناسی مازندران درباره این مسئله که عنوان می شود، هوای استان امسال آلوده تر از سال های قبل است، گفت: آلودگی هوای مازندران مورد تایید بوده و این موضوع را هم تصاویر نشان می دهد و هم مردم لمس کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، استفاده از سوخت های فسیلی و گرمایش زمین و مسائلی از این قبیل دست به دست هم داده تا بحث آلودگی بر زمین سایه افکند.

در شرایطی که شاهد آلودگی برخی از استان های کشور هستیم شنیدن خبر آلودگی آن هم در دیار سبز مازندران حتی برای مردم مازندران نیز قابل لمس شده که این روزها مشاهده وضعیت هوای استان آنان را نگران کرده است.

البته آژیر آلودگی طی سال های اخیر در استان به صدا درآمد و استفاده از سوخت های فسیلی و مسائلی از این قبیل بر آن سایه افکنده است.

* تایید آلودگی هوای مازندران سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: اینکه هوای مازندران امسال آلوده تر از سال های قبل است مورد تایید بوده این موضوع را هم تصاویر نشان می دهد و هم مردم لمس کردند.

وی گفت: یکی از دلایل آلودگی هوای مازندران، پدیده وارونگی هوا است؛ به این معنا که در ارتفاعات هوا گرم تر از مناطق پایین دست شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آلودگی هوا در مازندران

هشدار آلودگی هوا در مازندران