مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 07:052021-02-24اقتصادي

ضرورت معرفی صنایع و هنرهای بومی کلیبر در راستای توسعه گردشگری


باید در هرچه بهتر شناساندن و معرفی صنایع و هنرهای بومی این منطقه در راستای رونق حوزه گردشگری بیشتر تلاش کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان کلیبر گفت: باید در هرچه بهتر شناساندن و معرفی صنایع و هنرهای بومی این منطقه در راستای رونق حوزه گردشگری بیشتر تلاش کنیم.

عدالت حاجی پور در جمع هنرمندان شهرستان کلیبر با تاکید بر برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی و صنایع دستی در جهت رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و شناسایی هنر و صنایع بومی این شهرستان، گفت: برگزاری جشنواره های مختلف، نقش مهمی در رونق بخش گردشگری و توسعه پایدار این شهرستان خواهد داشت.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های غنی گردشگری شهرستان کلیبر، گفت: برای رونق این بخش باید در سال های آینده در راستای برگزاری جشنواره هایی مانند هارنا، جشنواره فیلم کوتاه روستایی و عشایری و غیره با قدرت تر و توانمندتر از سال های قبل آماده باشیم.

وی در ادامه اولویت اصلی مسئولان را ایجاد زیرساخت های مناسب فرهنگی و هنری در راستای فعالیت های فرهنگی، هنری و دینی جوانان، به ویژه قشر تحصیل کرده در شهرستان شد.

حاجی پور گفت: با توجه به اینکه تمام مسیرهای زندگی و فعالیت های هنری از بطن قرآن سرچشمه گرفته است، باید قرآن و آموزه های دینی را سرلوحه تمام کاری خود قرار دهیم و برای این منظور باید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت معرفی صنایع و هنرهای بومی کلیبر در راستای توسعه گردشگری

ضرورت معرفی صنایع و هنرهای بومی کلیبر در راستای توسعه گردشگری