مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 07:452021-02-24اجتماعي

اهدای بیش از 20 هزار تبلت به دانش آموزان بازمانده از تحصیل فارس


در راستای اجرای کمک های مؤمنانه از سوی سپاه فجر استان فارس شش هزار و 858 دستگاه تبلت به دانش آموزان بازمانده از تحصیل در « پویش توکاد» اهدا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز سردار یدالله بوعلی صبح امروز در آیین اهدای تبلت به دانش آموزان بازمانده از تحصیل فارس در سخنانی اظهار داشت: استان فارس  در نهضت کمک های مؤمنانه شامل معیشتی، بهداشتی، نذرخون و رهایی زندانیان جرائم غیرعمد  نسبت به دیگر استان ها پیشتاز است.

وی افزود: در طی دو ماه گذشته تا کنون 300 زندانی جرائم غیر عمد هر یک با بیش  از 50 میلیون بدهی توسط خیران آزاد شدند و نیز توزیع صد ها هزار لوازم التحریر با همکاری  اداره کل کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر ادارات به دانش آموزان نیازمند و مناطق محروم از دیگر فعالیت های این در ارائه خدمات و فعالیت های دینی، مذهبی، اجتماعی به ویژه به محرومان و نیازمندان و دانش آموزان هیچ گونه خدشه ای وارد نکرده است، بیان داشت: برای تحقق گام دوم انقلاب و به لحاظ  حفظ اعتبار محرومان بیشتر توزیع کمک های مؤمنانه درخانه تحویل شده است و این روند اخلاقی و اسلامی همچنان استمرار می یابد.

وی اضافه کرد: یکی  دیگر از رویکرد و اهداف اداره کل آموزش و پرورش و متولیان فرهنگی علاوه بر اهداء کمک های مؤمنانه اهدا تجهیرات و ابزار کمک آموزشی و فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بیش از 20 هزار تبلت به دانش آموزان بازمانده از تحصیل فارس

اهدای بیش از 20 هزار تبلت به دانش آموزان بازمانده از تحصیل فارس